کاش
































دلتنگی

زندگی بی غم

 

یاد اون شبها بخیر


که تا صبح اس ام اس بازی میکردیم


و تو آخرش مینوشتی
:کاش الان پیشم بودی


 



نظرات شما عزیزان:

نازبانو
ساعت16:13---20 ارديبهشت 1392
چه شـباهـت متـفـاوتی بـین ماسـت…!!!
تـو دل شـکـسـتـه ای ،من دلــشــکـسـتـه ام


farnaz
ساعت1:05---20 ارديبهشت 1392
من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود
خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه


Ari@n
ساعت11:28---19 ارديبهشت 1392

عشــــق یعنی:

تو گوشیت یه سری اس ام اس هست که عمــرا” دلت بیاد پاکشون کنی...!


Ari@n
ساعت11:16---19 ارديبهشت 1392
الهی چقد قشنگ بود!


علی
ساعت23:39---18 ارديبهشت 1392
حس قشنگیه

یكی نگرانت باشه

یكی بترسه از اینكه یه روز از دستت بده

سعی كنه ناراحتت نكنه،

حس قشنگیه...

وقتی ازش جدا میشی اس ام اس بده

عزیز دلم رسید؟

قشنگه: یهو بغلت كنه،

یهو . . . تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم

بگه كه حواسم بهت هست

حس قشنگیه ازت حمایت كنه...

آره...
دوست داشتن همیشه زیباست..


علی
ساعت23:34---18 ارديبهشت 1392
وای عالیــــــــــــــــــــه هلیا امیدوارم همیشه موفق باشی عزیز با افتخار لینک شدی گلم بســــه دیگه پررو میشی خخخخخخخخ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,| 22:48 |negin| |