حسرت
































دلتنگی

زندگی بی غم

 

حسرت یعنی رو به رویم نشسته ای


و باز خیسی چشمانم را


آن دستمال خشک بی احساس پاک کند


حسرت یعنی شانه هایت دوش به دوشم باش
د


اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببر
م


حسرت یعنی تو که در عین بودنت


داشتنت را آرزو می کنم…

 



نظرات شما عزیزان:

ساراsara
ساعت23:30---22 ارديبهشت 1392
یکی از فواید اصلی رفیق این است که جور تلافی هایی را که می خواهیم ولی نمی توانیم سر دشمنانمان درآوریم بکشد!
رفیقتم نگین جون


r
ساعت20:13---22 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگت واقعا عالی هس /خوشم اومد برای تبادل لینک خبر بده.موفق باشی.

داریوش
ساعت3:58---22 ارديبهشت 1392
خدایا تو را چه کسی در آغوش میگیرد که اینگونه آرامی!!؟

نازبانو
ساعت16:07---20 ارديبهشت 1392
خـــوابهـایـم گاهـی... زیباتر از زندگی ام مـی شـونــد... کـاش گـــــاهــی... بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم



soltangham
ساعت11:14---20 ارديبهشت 1392
بــه سلامتی همه اونــایی که دستای همدیگه رو رهــا نکردن...♥♥♥

داریوش
ساعت6:46---20 ارديبهشت 1392
هیچ کس جز خودم مقصر نیست...
هر کس گفت "دوستت دارم"
شد دنیایم و دنیایم خالی شد از هر اویی...
نه خطی نه خالی... نه خوابی نه خیالی...
واهمه دارم از حس مبهم "دوستت دارم"


ملودی
ساعت22:55---19 ارديبهشت 1392
خدایا
ادم افریدی یا تخم مرغ
چرا همه ادمات توزردن پس؟


ملودی
ساعت22:51---19 ارديبهشت 1392
هلی عزیزم
الهی فدات شم
عالی بود
خسته نباشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,| 16:7 |negin| |