دلتنگی

زندگی بی غم

 

يه دوس پسر ميخوام غيرتى باشه


اصنم اعصاب نداشته باشه :|


با هم بريم بيرون تا شالم يكم بره عقب داد بزنه بگه :اون لعنتيو بكش جلو.... تا یکم چشمام چرخید بزنه تو

گوشم بگه : جز من به کس دیگه نگاه کنی چشاتو در میارم ...
.
... .
.
ته ريش هم داشته باشه ترجیحا:))


هيکلي هم باشه لطفا


خخخخ

 

 



نظرات شما عزیزان:

akhmo dole
ساعت12:52---23 خرداد 1392


حسام
ساعت16:24---19 خرداد 1392
برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم
اگر از مقصدم پرسی ، بدان راه رها جستم
برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم
اگر از عاقبت پرسی ، بدان از دام تو جستم


نازبانو
ساعت20:40---15 خرداد 1392
خودم واست پیدا می کنم غمت نباشه آجیییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:,| 18:26 |negin| |